Friday Skrivet 16 September 2010 Rapport Dela Skrivet 16 September 2010 Byt lösenord, kan vara så att någon loggar in på ditt acc. Kan vara så att ^ har gett ut ditt pass. aa fast nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Vad för webbläsare använder du? Mozilla Firefox 3.6 1: radera inga kakor dom är goda :P 2: använd "håll mej inloggad" :huh: 3:ha inga mangna tjejer <_< 1. Sorri, redan gjort ;)2. Idiot, skrev förut att jag redan gjort det 3. Håll käft jävla kioskmongo, och det heter manga! inte mangna! >:C Byt lösenord, kan vara så att någon loggar in på ditt acc.Done! :D Redigerat 17 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Byt lösenord, kan vara så att någon loggar in på ditt acc.Done! :D Du borde kanske inte ge ut ditt användarnamn du loggar in med heller som du gjorde där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Du borde kanske inte ge ut ditt användarnamn du loggar in med heller som du gjorde där wtf? inte så svårt att ta reda på det ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 20 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2010 BAAAAH VA MYCKET TEXT!!!!!!! Det var jag ;). Alltså så återuppstår problemet när du går in i denna kategori? :o Händer tydligen när jag trycker på den "stora ikonen" för att visa som att jag läst allt, för att kunna veta om det kommer nåt nytt :P Får ge fan i det tydligen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 BAAAAH VA MYCKET TEXT!!!!!!! Det var jag ;). Alltså så återuppstår problemet när du går in i denna kategori? :o Händer tydligen när jag trycker på den "stora ikonen" för att visa som att jag läst allt, för att kunna veta om det kommer nåt nytt :P Får ge fan i det tydligen :( Något fel fan. Snacka med "admin". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 (redigerat) Det är ju admin som bit efter bit dödar funktioner på fuska så att det ser ut som att fuska går sönder så att han har en anledning att stänga ner det när det blir för mycket jobb. Nä men srs bsns nurå finns flera fel på fuska som jag hittat just nu, så du ska inte tro att du är ensam. Jag har loggats ut flera gånger när jag surfar med flikar som sagt. fler fel nämns av mig här. http://www.fuska.se/forum/Fel_Pou_Fuskal-t148417.html Finns ett par fel till annars också. Ett fel till och en bugg. Bugg: Skriv bara in användarnamn när du loggar in och tryck enter Fel: Tryck på visa nya inlägg: Redigerat 21 September 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Trinity: Som det står i felmeddelandet så trycker man där 1 gång. Sen så får man vänta 15sek om man vill uppdatera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Jag antar att när man trycker där så ska man få se de nyaste inläggen? Jag kan trycka där nu eller imorgon, det kommer stå samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 21 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 (redigerat) Jag antar att när man trycker där så ska man få se de nyaste inläggen? Jag kan trycka där nu eller imorgon, det kommer stå samma sak. Denna knapp... Som blir såhär när jag läst allt i den kategorin: EDIT: Jag suger på o stavar när ag har brottom... <_< :P Redigerat 21 September 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Jag antar att när man trycker där så ska man få se de nyaste inläggen? Jag kan trycka där nu eller imorgon, det kommer stå samma sak. Denna knapp... Som blir såhär när jag läst allt i den kategorin: EDIT: Jag suger på o stavar när ag har brottom... <_< :P Ja, vad är det för fel med det. Det är ju som det ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 22 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Jag antar att när man trycker där så ska man få se de nyaste inläggen? Jag kan trycka där nu eller imorgon, det kommer stå samma sak. Denna knapp... Som blir såhär när jag läst allt i den kategorin: EDIT: Jag suger på o stavar när ag har brottom... <_< :P Ja, vad är det för fel med det. Det är ju som det ska vara? ... Det är när jag klickar på den, då blir jag utloggad, och måste logga in igen, då kan jag trycka på den. Men får ge fan i o trycka på den då D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.