Hoppa till innehåll

Tips På Ps3 Spel

360Xbox

Rekommendera inlägg

Nu råker det vara så att min pappa ska köpa ett Ps3, och då har jag tänkt köpa några spel till Ps3an.

Så jag vill ha tips, jag har funderat på Motorstorm 1 och 2, LittleBigPlanet 1 och 2 och Uncharted 2.

Några tips? Tycker ni jag borde köpa dessa spel?

Jadå, motorstorm tycker jag är sisådär. men helt ok. Har kört det x2.

Köp cod ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu råker det vara så att min pappa ska köpa ett Ps3, och då har jag tänkt köpa några spel till Ps3an.

Så jag vill ha tips, jag har funderat på Motorstorm 1 och 2, LittleBigPlanet 1 och 2 och Uncharted 2.

Jadå, motorstorm tycker jag är sisådär. men helt ok. Har kört det x2.

Köp cod ;)

Inte Cod eller spel som finns till Xbox 360 också.

Är mest ute efter exklusiva spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp..

Uncharted 1

Uncharted 2

Alla ratchet & clank-spel.

Lbp 2 och GT5 när det kommer.

Heavy Rain

Dessa är ett MÅSTE :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, några jag har bestämmt mig för.

- Motorstorm 1&2

- Uncharted 2

- Heavy Rain (kanske)

- LittleBigPlanet 1&2

- God of War Collection & 3:an

- MGS4 (kanske)

Ratchet & Clank tycker jag inte om, och jag köper hellre Uncharted 2 på istället för 1:an.

GT5 behöver jag inte köpa, jag är väldigt säker på att min pappa kommer köpa det eftersom han älskar bilspel.

Vilken tycker ni jag borde köpa av Resistance 2 och Killzone 2/3? Alltså vilken är bäst av Resistance och Killzone?

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp 1an först, du förstår mer av storyn då. Varför i helkete ska du köpa motorstorm 1 och 2 men inte uncharted 1 och 2?. Istället så borde du köpa Uncharted 1 och 2, och endast köpa motorstorm 2, sen så är inte motorstorm ett sånt kul spel heller..

För jag gillar verkligen Motorstorm spelen, jag har prövat dom hos en kompis.

Sen tyckte jag Uncharted 1 var OK, men jag tyckte 2:an var bättre. Körde också det hos en kompis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fortfarande ingen mening med att köpa båda Motorstorm, tvåan är bättre på alla sätt och det finns ingen story

Kommer ändå köpa båda.

En fråga, kan man köra split-screen på Motorstorm 1 eller 2? Om det går, är det kul?

Min kompis visade mig aldrig om det fanns eller inte.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...