eXtremE Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 tycker om båda men använder mest BarretFinns ju 4 snipers på MW2 >> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Ingen av dem slår sv98 på bc2. aiiight? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Ingen av dem slår sv98 på bc2. aiiight? detta är ett cod forum btw: ändrar till M21 EBR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Tycker om barret mest, men börjat använda Intervention med Thermal(Jag hardscopar inte, quickscopar känns FETT SKÖNT med thermal. RAD) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2010 Ingen av dem slår sv98 på bc2. aiiight? detta är ett cod forum btw: ändrar till M21 EBR Osagt att jag inte finner något av CoD-gevären bättre än det andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tycker ju Intervention är skönast, för jag kör med den mest. Meeeeeeennnn. Barrett ofc, Mer skott. ingen jävla hitmarker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Kör med intervention mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Dragunov fortfarande, fast man bara kan ha den i singleplayer. Dragunov fortfarande, fast man bara kan ha den i singleplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har ändrat mig körde med barret och den e jävligt grym Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 tycker om båda men använder mest BarretFinns ju 4 snipers på MW2 >> Jojo men menade mellan intervention och barret, var lite otydlig där xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Dragunov fortfarande, fast man bara kan ha den i singleplayer. Dragunov fortfarande, fast man bara kan ha den i singleplayer. COD 4 har ju Dragunov. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Intervention. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg