Hurtbulle Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Är det någon som kan säga hur man klarar hela Polis 3 spelet? Citera
Bubbelfridizz Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Är det någon som kan säga hur man klarar hela Polis 3 spelet? Orkar inte förklara de nu, kan kanske lägga upp de sen..?? ;) Citera
Scarlet Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Det bästa sättet att få hjälp med om... Du vill klara HELA spelet... Så ska du ju söka på Polis 3 FAQ på google... Om det är något ynka problem så ska du bara förklara det problemet så att vi kan hjälpa dig med densaken :) Citera
maaakus Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 Det är ju väldigt svårt att berätta hur du ska klara av hela Polis 3, skule ju vara en jättelång radda med saker! Citera
mashemoto Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 ja tkr det e väldigt svårt me polis 3 jag me så därför skaffade jag ett annat spel. Citera
mashemoto Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Skrivet 8 Januari 2007 jag vet! men plis 3 e väldigt svårt... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.