Doglovers Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 ... Peter krockar med en brevlåda och ligger kvar och har asont i typ 5 min? xD ... Peter sjunger ' Bird is the word ' hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 (redigerat) Surfin' Bird är i "I dream of Jesus", Säsong 7 avsnitt 2. Redigerat 17 September 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 menar du inte när han snubblar på trottoaren? hursomhelst är jag osäker på vad det är för avsnitt, jag tror att det kan vara säsong 5 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Kommer inte ihåg exakt men det är när han har fått den gyllene biljetten till bryggeriet och det är inte från season 5 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 "Wasted Talent" Säsong 2 Avsnitt 20 Kom jag fram till efter en simpel sökning på Google. http://tinyurl.com/265cbvu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.