Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Hejsan! Jag har nyss börjat spela akustisk gitarr och sjunga lite grann, och nu behöver jag hjälp. Kan ladda upp när jag spelar en låt. Vad tycker ni att jag ska träna på för att bli så bra som möjligt? :) EDIT: Funkar inte att ladda upp filen på fuska, hur ska jag göra? EDIT2: Länk: http://www.mediafire.com/?waoam65qn85ossg Redigerat 18 September 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 lägg upp på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Nej.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Nej.. xD Varför inte? ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Inget youtube-konto? Inte vill visa sig för hela världen än?(:o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Göra ett konto tar ju max 3 minuter :P Han behöver ju inte visa sig i filmen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Kanske gör det.. Men det är bara det att jag är väldigt blyg av mig och vill inte att alla ska kunna höra mig. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Hur har du då tänkt dig att vi ska ge dig feedback..? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Jag hade tänkt ladda upp filen på fuska, men det funkade inte. Någon som vet varför? Det står "laddar upp fil" eller liknande, men sedan så slutar den bara och filen laddas inte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ladda upp på Mediafire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Ladda upp på en hemsida eller något där vi kan ladda ner den. Solidfiles tex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 (redigerat) Ska fixa det sen, har inte riktigt tid/ork nu. :) Okej, jag vet att jag inte kan sjunga, men jag vill iaf ha feedback på när jag spelar gitarr. Är som sagt nybörjare, och vill veta vad jag ska tänka på. :) http://www.mediafire.com/?waoam65qn85ossg EDIT: Spelade någon random låt. :D Redigerat 18 September 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.