Ardania Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Är det oot ni pratar om eller mm? Ir tww Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Är det oot ni pratar om eller mm? Ir tww Oot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Är det oot ni pratar om eller mm? Ir tww Morpha finns ju bara med i Oot och ww finns endast till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 (redigerat) Om det är Morpha så tror jag du ska göra så här: ╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢ Använd Z-targeting och gå runt i en fyrkant men se upp för taggarna på väggen (det är egentligen de som är ditt största problem). Skjut med din Longshot i riktnig mot Morpha. Vänta tills du får napp. När du väl har dragit upp honom/det på land så att han ligger framför dig. puckla sedan på honom ett par gånger, exempelvis med Biggoron's Sword för att skynda på det hela en aning. Redigerat 27 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Om det är Morpha så tror jag du ska göra så här: ╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢╢ Använd Z-targeting och gå runt i en fyrkant men se upp för taggarna på väggen (det är egentligen de som är ditt största problem). Skjut med din Longshot i riktnig mot Morpha. Vänta tills du får napp. När du väl har dragit upp honom/det på land så att han ligger framför dig. puckla sedan på honom ett par gånger, exempelvis med Biggoron's Sword för att skynda på det hela en aning. Men hon har redan klarat det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 hon ligger ju i sprit temple nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jaha okej......Märkte inte det förlåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 okej...men det kommer säkert nya som vill ha hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag tror jag har fastnat i varje grotta utan första som jag inte förstod något av men jag bara gick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag tror jag har fastnat i varje grotta utan första som jag inte förstod något av men jag bara gick. jag visste inte att man skulle hoppa ner i nätet i deku tree första gången jag spelade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg