Gäst Red_fox Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 OK men du måste va vuxen & ha Epona,sen rider du till gerodu fortress.Men du måste ha hittat alla gubbarna för att kunna komma dit.Direckt du kommer in så finns det en trappa men rid förbi den ,sväng sedan höger mot lådorna och fortsätt rakt fram mot väggen där ska du kunna svänga vänster.Rid upp för backen & där ligger det
kimp@n Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 precis vad jag hadde skrivit om jag hadde hunnit före.
Kanji Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 OK men du måste va vuxen & ha Epona,sen rider du till gerodu fortress.Men du måste ha hittat alla gubbarna för att kunna komma dit.Direckt du kommer in så finns det en trappa men rid förbi den ,sväng sedan höger mot lådorna och fortsätt rakt fram mot väggen där ska du kunna svänga vänster.Rid upp för backen & där ligger det Det är Horseback archery, det, Gerudo's training ground är bakom en förseglad dörr i Gerudo's fortress
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2004 Jag har kommit in men vill ha en guide.
Mezox Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) Hör inte till tråden så egentligen ska ingen svara dig. Redigerat 13 Maj 2004 av Biggoron sword
Vet_inget Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Skrivet 13 Maj 2004 man ska vinna en tävling vid lonlon ranch när man e stor
Mezox Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2004 Du ska inte svara för han kan göra sitt eget ämne.
Rekommendera inlägg