Hoppa till innehåll

Har Det Varit Tjuvar I Er Skola?


Nazar
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej det har det inte så länge jag har gått där,finns kameror överallt förutom i själva klassrummen och skolgården,man satte upp kamerorna för att folk brände toaletternas papperskorgar 34-36 gånger under 2 år.

 

Däremot så stal en kille i andra femman min klasskamrats mobil efter gympan,han var dum nog att visa den för andra och man förstod direkt att det var han,min kompis åkte dit med hans pappa till "tjuvens" hus och tog mobilen ifrån honom,det roliga var att han redan hade satt hans simkort i den :P (Detta hände förra året)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nåra i min klass smugglar snus

Oj vad farligt.

När jag gick i sexan rökte alla i 8-an och uppåt.

 

Var väldigt mycket stölder i mellanstadiet.

:rolleyes:

 

Nästan alla äldre elever röker i min skola. Vissa av de snusar och nästan alla super varje helg. Dessutom går det tydligen runt knark i min skola! o.O

 

Ja, det har vart flera inbrott. De har tagit nya datorer med Windows Vista och annat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som tog typ laptops och macbooks. Varför jag skapar denna tråden är för att jag vill veta om ni har haft inbrott. I våran skola har det varit inbrott typ 4 gånger nu. Första gången var typ 2 veckor sen dom bröt sig in i vårt klassrum och tog en laptop. Andra dagen så snodde dom en från bildsalen. Sen kasta dom nåt i bibliotekets glas rum. Händer konstiga saker här.. Och detta hände för det mesta på söndagar.

Vilken skola?

 

Nä. inte än. bor i en fin kommun. inge inbrott i skolor ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...