FreakyStyley Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 (redigerat) Nåra i min klass smugglar snus Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola? Redigerat 4 Oktober 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Nåra i min klass smugglar snus Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola? Smuggla och stjäla är väl sak samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Nåra i min klass smugglar snus Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola? Smuggla och stjäla är väl sak samma. Ehh... Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Nåra i min klass smugglar snus Nuså heter tråden Har Det Varit Tjuvar I Er Skola? inte Har Det Varit Smugglare I Er Skola? Smuggla och stjäla är väl sak samma. Ehh... Nej. Jaha, men i så fall så tar dom snus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) Nope,inte vad jag vet, men gamla skolan blev vandaliserad varje helg under två år så då snoddes det en hel del datorer mm. Redigerat 5 Oktober 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Nej det har det inte så länge jag har gått där,finns kameror överallt förutom i själva klassrummen och skolgården,man satte upp kamerorna för att folk brände toaletternas papperskorgar 34-36 gånger under 2 år. Däremot så stal en kille i andra femman min klasskamrats mobil efter gympan,han var dum nog att visa den för andra och man förstod direkt att det var han,min kompis åkte dit med hans pappa till "tjuvens" hus och tog mobilen ifrån honom,det roliga var att han redan hade satt hans simkort i den :P (Detta hände förra året) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Det har inte varit något inbrott vad jag vet, men vårat Utomhus café blev nerbränt Det var inbrott på dagiset där jag bor, då snodde dom en DVD spelare, pepparkakor och en ost :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Någon snodde huvudnyckeln till skolans skåp och tog 4 mobiler, 1 iPod och en plånbok ur skåpen. Slutade med att vi fick byta till hänglås. Samma på min skola? :o Går du möjligtvis på kunskapsskolan i västerås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2010 Nåra i min klass smugglar snusOj vad farligt.När jag gick i sexan rökte alla i 8-an och uppåt. Var väldigt mycket stölder i mellanstadiet. :rolleyes: Nästan alla äldre elever röker i min skola. Vissa av de snusar och nästan alla super varje helg. Dessutom går det tydligen runt knark i min skola! o.O Ja, det har vart flera inbrott. De har tagit nya datorer med Windows Vista och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Som tog typ laptops och macbooks. Varför jag skapar denna tråden är för att jag vill veta om ni har haft inbrott. I våran skola har det varit inbrott typ 4 gånger nu. Första gången var typ 2 veckor sen dom bröt sig in i vårt klassrum och tog en laptop. Andra dagen så snodde dom en från bildsalen. Sen kasta dom nåt i bibliotekets glas rum. Händer konstiga saker här.. Och detta hände för det mesta på söndagar.Vilken skola? Nä. inte än. bor i en fin kommun. inge inbrott i skolor ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 I 9an så gick jag i skola där det var 90% icke svenskar, så där var det mycket sno allt. Fick en IPhone därifrån, dock fick jag den av en vän som tagit den, HEHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader. Snacka om reaktioner när man upptäcker att byggnaderna är borta. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.