fjarten Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader. Snacka om reaktioner när man upptäcker att byggnaderna är borta. :/ Hur lyckas man ta hela byggnader? på min förra skola tog de en bra massa datorer, och kom undan. och nån tog min kompis mobil, men hade lämnat den nån annanstans p.g.a han visste inte vad PIN-koden var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader. Snacka om reaktioner när man upptäcker att byggnaderna är borta. :/ Hur lyckas man ta hela byggnader? på min förra skola tog de en bra massa datorer, och kom undan. och nån tog min kompis mobil, men hade lämnat den nån annanstans p.g.a han visste inte vad PIN-koden var... HAHAHA!!! Fail XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Jomenvisst, fast dessa tjuvar tog det hela till en helt ny nivå. Dem stal alla byggnader. Snacka om reaktioner när man upptäcker att byggnaderna är borta. :/ Hur lyckas man ta hela byggnader? på min förra skola tog de en bra massa datorer, och kom undan. och nån tog min kompis mobil, men hade lämnat den nån annanstans p.g.a han visste inte vad PIN-koden var... Han var 110% seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Nån hade snot ett dör hantag i min förskoleklas där jag gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Nån hade snot ett dör hantag i min förskoleklas där jag gick.Man vet ju aldrig när man behöver ett dörrhandtag. Nej. ingen jävla tjuv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 (redigerat) vad finns det att stjäla på våran skola, förutom mackorna? EDIT: KOMMATECKEN!!!1!1111!!!1!!1 Redigerat 26 Oktober 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Yes, tjuvarna kallas "lärare" och tog vår barndom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yero Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 (redigerat) Ja självklart. Dom lyckades ta en LCD TV och biblioteks-datorn. Och självklart: Yes, tjuvarna kallas "lärare" och dom tog vår barndom. Redigerat 26 Oktober 2010 av Yero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 När jag gick i sexan var det tydligen några personer som stal datorerna i biblioteket, rektorn sa att det inte var någon av eleverna. Jag vet dock inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 När jag gick i sexan var det tydligen några personer som stal datorerna i biblioteket, rektorn sa att det inte var någon av eleverna. Jag vet dock inte mer... hoppas för din skull att rektorn har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorrekan Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 (redigerat) Ja.dom tog pengar ifrån klass kassan :pinch: Redigerat 3 November 2010 av juniorrekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Yes, tjuvarna kallas "lärare" och tog vår barndom. 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.