Ryssfemma Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En bläckpenna med analog/digitalklocka installerad, så slipper man dra upp telefonen hela tiden i klassrummet. Varför inte ha ett armbandsur? =P Det är inte alla som föredrar det, någon kanske föredrar ett armband där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En bläckpenna med analog/digitalklocka installerad, så slipper man dra upp telefonen hela tiden i klassrummet. Varför inte ha ett armbandsur? =P Det är inte alla som föredrar det, någon kanske föredrar ett armband där istället. Hur ofta använder man en penna i gymnasiet? Ett armbandsur låter mycket behändigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En boklampa!Finns redan -.- Du frågade om jag saknade något i min vardag. Jag saknar en boklampa. Du sa inget om att komma på nya uppgfinningar som jag saknar lul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Det är inte alla som föredrar det, någon kanske föredrar ett armband där istället. Jag har armband på en handled och ett armbandsur på den andra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En boklampa! Finns redan -.- Du frågade om jag saknade något i min vardag. Jag saknar en boklampa. Du sa inget om att komma på nya uppgfinningar som jag saknar lul. Japp, det har du rätt i . Jag tänker lite nysko ibland bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Ett kylskåp som producerar vilken jävla mat jag vill! EDIT: Eller en läsk skitande robot Redigerat 27 September 2010 av Hypnotoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Ett kylskåp som producerar vilken jävla mat jag vill! EDIT: Eller en läsk skitande robot Finns redan.. eller nja du måste ju ha en flaska med vatten och en saft eller liknande.Soda streamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Håller med fishmaster där, en partner. Annars så fattas det en sak och det är socialt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 En bläckpenna med analog/digitalklocka installerad, så slipper man dra upp telefonen hela tiden i klassrummet. Varför inte ha ett armbandsur? =P Det är inte alla som föredrar det, någon kanske föredrar ett armband där istället. Hur ofta använder man en penna i gymnasiet? Ett armbandsur låter mycket behändigare I teoretiska program så gör man det, kanske inte i flumprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Typ att man ska kunna köpa Xbox 360 Live points och guldmedlemsskap med sms. Och kanske online spels koder? Och kanske Steam koder på spel? :P Även lite så saker som är trevliga i vardagen xd Vart tänker ni ha butiken? :P Det skulle vara riktigt nice om ni hade så här att man betalar med sms sen skriver man inte adressen också sen så är det gratis frakt eller kanske att ni skickar med godis påse XD :lol: ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 Robot som producerar atombomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.