Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Jag drar upp en ny sådan här tråd då den förra blev låst. Håll er till ämnet och skicka in bilder så den slipper bli låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 lägger inte upp några bilder i globala fuska, om ni vill se mitt vackra yttre (host host :D) så får ni kolla Imba, vet att typ hela fuska är med i Imba men det är inte er jag inte litar på, det är det att om det ligger i globala fuska så kan vem som helst gå in som gäst och se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 http://u.snelhest.org/i/2010/09/29_4230.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 lägger inte upp några bilder i globala fuska, om ni vill se mitt vackra yttre (host host :D) så får ni kolla Imba, vet att typ hela fuska är med i Imba men det är inte er jag inte litar på, det är det att om det ligger i globala fuska så kan vem som helst gå in som gäst och se. Ursäkta, men det är faktiskt inlägg som detta som får trådar som denna att bli låsta. Slänger upp en på mig för jag vill tillföra tråden något och jag vill veta att ni ska veta hur jag ser ut =) (Nej, jag har inte håret sådär i vanliga fall. Vi töntade oss i biblioteket ;D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 http://img72.imageshack.us/img72/980/1001264n.jpg The krull... igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 lägger inte upp några bilder i globala fuska, om ni vill se mitt vackra yttre (host host :D) så får ni kolla Imba, vet att typ hela fuska är med i Imba men det är inte er jag inte litar på, det är det att om det ligger i globala fuska så kan vem som helst gå in som gäst och se.Redan sett dig, och kan inte hålla med om den punkten. Vad fan är "Imba"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Varför ha sån här tråd om den ändå bara blir låst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Varför ha sån här tråd om den ändå bara blir låst?Håll käften och posta en bild på dig, fjolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 tänker posta samma bild som i de 10 förra trådarna, tills jag tagit nytt på mig :)))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Varför ha sån här tråd om den ändå bara blir låst?Håll käften och posta en bild på dig, fjolla. Du kan va en fjolla.Posta bild o hållkäften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Varför ha sån här tråd om den ändå bara blir låst? Håll käften och posta en bild på dig, fjolla. Du kan va en fjolla.Posta bild o hållkäften. Sista meningen var inte menad till mig? Annars så ska ZnK ladda upp bild på sig senare, om någon dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 OKEJ. Nu ger ni fan er. Crazycake; DU har inte lagt upp en bild ens så bitcha inte okej? Juniorjesper; Den skapas för att vi ska VISA att vi kan klara av en sådan här tråd. ZnK; Säg inte åt honom att hålla käften. DU lade inte upp en bild heller. Jag skiter i "jag ska göra det". Skriv inte ett första inlägg här om det inte innehåller en bild. Just sådana inlägg ni skriver nu får många trådar fucking låsta! Så ni kan väl skita i det och försöka få tråden att inte bli låst ? Okej. Så ZnK och CC; Lägg ner attityden och hacka inte på dom andra när ni fan inte gjort det själva. Så, hädanefter så postar man bild på sig själv, OKEJ? Uppfattat? Orkar inte att ni ska sabba en till tråd med er omognad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg