eXtremE Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Varför ha sån här tråd om den ändå bara blir låst?Håll käften och posta en bild på dig, fjolla. Posta en bild själv.http://u.snelhest.org/i/2010/09/29_4393.png Redigerat 29 September 2010 av eXtremE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) OKEJ. Nu ger ni fan er. Crazycake; DU har inte lagt upp en bild ens så bitcha inte okej? Juniorjesper; Den skapas för att vi ska VISA att vi kan klara av en sådan här tråd. ZnK; Säg inte åt honom att hålla käften. DU lade inte upp en bild heller. Jag skiter i "jag ska göra det". Skriv inte ett första inlägg här om det inte innehåller en bild. Just sådana inlägg ni skriver nu får många trådar fucking låsta! Så ni kan väl skita i det och försöka få tråden att inte bli låst ? Okej. Så ZnK och CC; Lägg ner attityden och hacka inte på dom andra när ni fan inte gjort det själva. Så, hädanefter så postar man bild på sig själv, OKEJ? Uppfattat? Orkar inte att ni ska sabba en till tråd med er omognad. Precis vad jag ville se av dig, bra att du reagerar. Jag bad han hålla käften för han skriva bara massa goja, kollat hans inlägg? (över hela fuska) -.- Kan visst skriva ett första inlägg, och kommentera någon annan användare och samtidigt säga att bild på mig kommer, inget fel med det. Btw, lek inte moderator/Choz (nick, kan inte stava fan). Gå nu och lägg dig. eXtremE: "p13" Puss! Redigerat 29 September 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Nej, men vad jag menade var att du bör inte starta med att hacka på en annan användare när du själv inte gör det trådens syfte är. Jo, jag leker mod för sidan pajas fan dag för dag på grund av att alla är så jävla kassa på att följa små enkla regler! Slänger upp en till i förebyggande syfte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Johnossi: Jag försökte lägga upp en bild, men tydligen så var jag alldeles för snygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Johnossi: Jag försökte lägga upp en bild, men tydligen så var jag alldeles för snygg.Eller kanske för ful så du inte vågar ladda upp en ;) Ska ladda upp en bild när jag packar upp datorn. (Orkar typ inte) laptop.. har lanat och nu är den nerpackad,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Moderatorerna gör rätt i att låsa alla dessa trådar. Vissa av er kan helt enkelt inte hålla er till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Johnossi: Jag försökte lägga upp en bild, men tydligen så var jag alldeles för snygg.Eller kanske för ful så du inte vågar ladda upp en ;) Ska ladda upp en bild när jag packar upp datorn. (Orkar typ inte) laptop.. har lanat och nu är den nerpackad,, Ne, alltså tinypic ville bara inte ta emot bilden.Fick error om hur snygg jag var hela tiden :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Johnossi: Jag försökte lägga upp en bild, men tydligen så var jag alldeles för snygg. Eller kanske för ful så du inte vågar ladda upp en ;) Ska ladda upp en bild när jag packar upp datorn. (Orkar typ inte) laptop.. har lanat och nu är den nerpackad,, Ne, alltså tinypic ville bara inte ta emot bilden.Fick error om hur snygg jag var hela tiden :angry: Du är ju bara så rolig, DAH! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Hahahahahahahahaha..hah..ha... Kolla på er, ni kan verkligen inte hålla er till ämnet? :lol: Sorgligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg