Killingspree Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Okej jag tror iaf det är det http://www.wow-europe.com/en/cata-splash.htm 7 december alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 old :o ont: Ja, det är officiellt 7 december, stod i launchern oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 haha, dagen efter jag fyller 11 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Dagen jag fyller år, gött, något man få i present! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Fyller också år då. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Aj det är ju nästan snart! Måste dra till game och avboka min bokning.. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Damn! Jag upptäckte releasedatumet efter att jag kommit hem från webhallen, kunde ha bokat det =D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Fuck yeah! ska försöka sitta vid midnatts öppningen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Jag har i princip slutat spela, har verkligen inget att göra :/ Mycket skönt att höra att det är 7 december, då hinner jag ta en paus :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg