Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 heh tjena, har tänkt att gå på Dreamhack winter 2010. Undrar vad som är viktigt och vad som man ska ha med sig. (packlista). Ska man ha med sig kompis?. Åldersgräns på energidryck?. osv... Du har gjort många trådar om detta, är du stressad på något vis? Det är la upp till dig själv vad du vill ha med, dock så skulle ett lås till datorn eller något liknade passa bra. En kompis är la det roligaste, eller ska du sitta där ensam och dynga? Engeridryck, inte en blekaste. Köp Cola istället. Övrig information: Dra till D-Hallen, kanske dra ditt med en polare eller 2! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har dock inga kompisar som ska åka på dreamhack :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) Ett fail som jag gjorde när jag var på DHS10, var att jag inte tog med mig liggunderlag. Så jag låg på ett kallt stengolv de timmar jag sov. Så ta med ett underlag. Speciellt om du sitter i D-Hallen, där det spelas musik 24/7. Men om du sitter i t.ex. B-Hallen, kan man nog sova i stolen. Detta om dem säljer energidrycker vet jag inte. Men köp ett flak och ta med dig själv om du vill. Och om du nu åker ensam, köp ett lås och lås fast datorn/skärmen medans du sover. (http://bokning.dreamhack.se/?p=purchase4&event=0&product=329&category=4) Och om du sover i sovsalen rekommenderar jag att du tar med dig allt löst (Mus, musmatta, headset etc.). Redigerat 16 Oktober 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har dock inga kompisar som ska åka på dreamhack :(Skaffa, bara att hänga med någon i klassen ut och sen umgås med dom oftare, har 5 polare som ska till DH, men tror jag skippar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.