Hoppa till innehåll

Grafikproblem

rolfjonny

Rekommendera inlägg

Tjenare!

Jag har ett litet problem, när jag spelar eller när jag använder datorn så är det pixlar på skärmen som blir en helt fel färg. Detta problem kom när jag satt och spelade Cod, jag provade uppdatera datorn och virusökte den men vart ingen skillnad. Det blir värst när jag kör något krävande ex. Cod MW2. Det här problemet har jag aldrig haft förut. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare!

Jag har ett litet problem, när jag spelar eller när jag använder datorn så är det pixlar på skärmen som blir en helt fel färg. Detta problem kom när jag satt och spelade Cod, jag provade uppdatera datorn och virusökte den men vart ingen skillnad. Det blir värst när jag kör något krävande ex. Cod MW2. Det här problemet har jag aldrig haft förut. :huh:

Om din skärm är ny kan du få en ny genom att klaga på att den har döda pixlar. Men man måste ha ett antal döda pixlar för att man ska kunna göra det. Fråga där du köpte det ifrån :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...