rolfjonny Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Tjenare! Jag har ett litet problem, när jag spelar eller när jag använder datorn så är det pixlar på skärmen som blir en helt fel färg. Detta problem kom när jag satt och spelade Cod, jag provade uppdatera datorn och virusökte den men vart ingen skillnad. Det blir värst när jag kör något krävande ex. Cod MW2. Det här problemet har jag aldrig haft förut. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 det kan vara "döda" pixlar på skärmen. och isåfall får du väl köpa en nu skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 9 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2010 Säger samma sak som kakmostret det börjar bli dax att köpa en ny skärm för dig... Eller kontakta kundsupport om garantin gäller ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Tjenare! Jag har ett litet problem, när jag spelar eller när jag använder datorn så är det pixlar på skärmen som blir en helt fel färg. Detta problem kom när jag satt och spelade Cod, jag provade uppdatera datorn och virusökte den men vart ingen skillnad. Det blir värst när jag kör något krävande ex. Cod MW2. Det här problemet har jag aldrig haft förut. :huh: Om din skärm är ny kan du få en ny genom att klaga på att den har döda pixlar. Men man måste ha ett antal döda pixlar för att man ska kunna göra det. Fråga där du köpte det ifrån :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.