kattus Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler. T.ex vad för hemsidor? Nu jevlar blir jag intresserad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler. T.ex vad för hemsidor? Nu jevlar blir jag intresserad :D aa för du behöver ju pengar till din dator :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) För er som undrar hemsidorna sår är de flesta bara söka efter , googla typ "get paid by surveys" sedan hittar ni en massa resultat men jag föredrar att kolla upp på youtube... Eftersom att många är fejkade. Jag tänker inte länka någon som jag själv använder lite får ni då göra själva. Sedan krävs det nog att man har en bot som gör de. För sitter man själv och skriver i varje surveys så blir det inte mycket cash i timmen. Finns en massa addons till firefox. Redigerat 10 Oktober 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fiskemast Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 har du smycken från dop eller nått som du inte använder kan du sälja dem typ här: Postalgold.se annars, klipp gräs, hjälp till hemma ordentligt, gå åt med hundar, sitt barnvakt. du kolla också tullgränsen. allt du köper i utlandet och de hittar det i dina väskor måste du tulla och betala svensk skatt på när du kommer hem igen. tror gränsen ligger på 4000 men vet inte riktigt men kolla http://www.tullverket.se/tullguiden.4.4ab1...9280003131.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Klipp gräset. Du kanske hinner göra det en sista gång iaf om du har tur på några grannar eller så x). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Hmmm... @ReMemberMe jag kan inget om fotboll x) Finns en massa knep på internet ex hemsidor som ger dig pengar för att göra surveys, har själv gjort en massa som jag dragit in några hundra lappar på, dock så krävs en himla massa kunskaper och saker man inte kan nämna i forum som dessa. P.g.a regler. T.ex vad för hemsidor? Det får han inte nämna, skriv ett PM till honom istället. Annars, är det svårt att svara på frågan hur gammal du är? Be om pengar av din mor och far, eller gör en deal med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.