5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Hejsan. Jag behöver lite hjälp, det är om en film. Jag ska skriva om detta: http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_klassiska...rgiska_modellen Behöver därför filmer som är lätta att se sådant på, gärna någon riktig vändning. Tack för alla svaren :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 National Treasure är enkel Annars vilken äventyrsfilm som helst. Rambo, Indiana Jones, James bond... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Ska kolla in national treasure då, och se om jag kommer se på den ;D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 När jag pluggade detta så var min första uppgift att analysera Thelma & Louise från 1991, det var väldigt enkelt och följde den typiska dramaturgiska modellen utan undantag och det finns en hel del att skriva om tolkning och syfte med den. Dålig film för övrigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.