derik Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) . till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD Spelar du mycket?! Vilken spelar du mest på? jag e lvl 18 strax förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 är spelen bra hacka det vilken utrymme behövs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag tog bort Zaviot nu, har gjort en swordman som är på lvl 19, 15k tnl.. Han heter Naokin, jag joina en clan för en vecka sen deras hemsida är : www.thesiddhis.reklam titta på members, sen på Naokin. Det är jag det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 kan nån fixa en länk att ladda ner den fairy lands hemsida funka inte att ladda ner för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 500 MB e inte mycket!! t.e.x UT2004 e 5 GB stort ^_^ Rikku behöver man sk!v4? Edit: FireFly du har Fel!: 1 Byte = Minst 1 Kilobyte = 1000 Byte 1 Megabyte = 1000 Kilobyte 1 Gigabyte = 1000 Megabyte 1 Terrabyte = 1000 Gigabyte = 1 Byte = Minst 1 Kilobyte = 1024 Byte 1 Megabyte = 1024 Kilobyte 1 Gigabyte = 1024 Megabyte 1 Terrabyte = 1024 Gigabyte Det finns Pluto Byte det är störst det finns typ en dator med så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 kan nån fixa en länk att ladda ner den fairy lands hemsida funka inte att ladda ner för mig Fairylands hemsida är nere, www.planetfairyland.com <--- kan du ladda ner istället på.. Trancemaster: SLUTA SNACKA OM ALLA BYTES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 det står att man behöver zip en program var får man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 det står att man behöver zip en program var får man det Download.com? Ingen som spelar fairyland som kan snacka om det här? Quisties? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jag vill jätte gärna spel men jag behöver ziå för att spela den kan nån en annan mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 mega bite är det näst största på en vanlig dator !!!! Svar nej det finns TD också! B -> KB -> MB -> GIG -> TD inte säker om det heter TD lr nåt annat mins ej men va f*n ändå.... artmoney är svårt om "du" inte vet hur man gör och hur du ska göra för att få fram typ "cam" osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Terrabyte är det största. Nu ska jag börja spela Fairyland igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) (Fox^ @ 28/06-2004 11:33:31) Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) . till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD Spelar du mycket?! Vilken spelar du mest på? jag e lvl 18 strax förresten.. Jag spelar så mycket som jag bara kan. Jag spelar mest med Quisties, som föresten är på lvl 33 nu. just nu så har jag semester så jag kan inte spela fairyland, internet funkar väldigt dåligt. Sen när jag kommer tillbaka, ska jag träna din figur då? precis när jag kommer tillbaka kommer jag att vara lite upptagen i 7 dagar eller så, men sen kommer jag antagligen virra omkring och ha tråkigt, så då kan jag hjälpa dig. Till alla som pratar om GB, MB och datorminne: gör ett forum där ni kan prata om det. detta är faktiskt ett forum om Fairyland. Redigerat 15 Augusti 2004 av Rikku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.