Hoppa till innehåll

Fairyland

derik

Rekommendera inlägg

Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) .

till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD

Spelar du mycket?! Vilken spelar du mest på? jag e lvl 18 strax förresten..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

500 MB e inte mycket!! t.e.x UT2004 e 5 GB stort ^_^ Rikku behöver man sk!v4?

Edit: FireFly du har Fel!:

1 Byte = Minst

1 Kilobyte = 1000 Byte

1 Megabyte = 1000 Kilobyte

1 Gigabyte = 1000 Megabyte

1 Terrabyte = 1000 Gigabyte

=

1 Byte = Minst

1 Kilobyte = 1024 Byte

1 Megabyte = 1024 Kilobyte

1 Gigabyte = 1024 Megabyte

1 Terrabyte = 1024 Gigabyte

Det finns Pluto Byte det är störst det finns typ en dator med så mycket!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mega bite är det näst största på en vanlig dator !!!!

Svar nej det finns TD också!

B -> KB -> MB -> GIG -> TD

inte säker om det heter TD lr nåt annat mins ej men va f*n ändå....

artmoney är svårt om "du" inte vet hur man gör och hur du ska göra för att få fram typ "cam" osv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fox^ @ 28/06-2004 11:33:31)

Nu funkar det för mig, och mina tusentals gubbar är: Quisties, lvl 24 mage(f.d warrior), Livet (konstigt namn, jag vet), lvl 15 trader, Morganah, lvl 13 trader, Imoenra, lvl 18 mage, Maranis, lvl 9 apprentice diviner, Feranis, lvl 3 apprentice journeyman, Seiferced, lvl 2 apprentice warrior. Skicka gärna meddelanden eller whisper ;) .

till *mih* puma: det stog "use ur CD.... bla, bla, bla" så jag trodde att man behövde CD

Spelar du mycket?! Vilken spelar du mest på? jag e lvl 18 strax förresten..

Jag spelar så mycket som jag bara kan. Jag spelar mest med Quisties, som föresten är på lvl 33 nu. just nu så har jag semester så jag kan inte spela fairyland, internet funkar väldigt dåligt. Sen när jag kommer tillbaka, ska jag träna din figur då? precis när jag kommer tillbaka kommer jag att vara lite upptagen i 7 dagar eller så, men sen kommer jag antagligen virra omkring och ha tråkigt, så då kan jag hjälpa dig.

Till alla som pratar om GB, MB och datorminne: gör ett forum där ni kan prata om det. detta är faktiskt ett forum om Fairyland.

Redigerat av Rikku
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...