LOLOL Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Skrivet 17 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Men hur jävla stor chans är det? Plötsligt händer det. Ja. Citera
CHORDAZBA Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Skrivet 18 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Men hur jävla stor chans är det? Plötsligt händer det. http://www.kalasblogg.se/wp-content/uploads/2009/11/.jpg Citera
LOLOL Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Skrivet 19 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. Men hur jävla stor chans är det? Plötsligt händer det. http://www.kalasblogg.se/wp-content/uploads/2009/11/.jpg LOL Citera
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Skrivet 21 Oktober 2010 Vad fan har hon i ansiktet? Men en släktträff kan la inte hindra han att få prata med som fucking vän?! Citera
Jolt Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Skrivet 21 Oktober 2010 Vågar man inte gå till en kompis för att han KANSKE har släktfest, måste man ha nån form av social fobi eller liknande :mellow: Citera
Johnossi Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Skrivet 21 Oktober 2010 Vad fan har hon i ansiktet? Men en släktträff kan la inte hindra han att få prata med som fucking vän?! Gissa tre gånger ? :_ OnT; Tja du, plocka upp närmsta telefon o ring! Citera
GamesDean Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Skrivet 21 Oktober 2010 Sms:a om det känns bättre, men hur farligt är det att ringa? Citera
majskolv Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Skrivet 21 Oktober 2010 Hej jag har ett problem Jag har alltid vågat ringa min kompis hela tiden men nu när hon och jga inte hörts av pä ett tag så vågar jag helt plötsligt inte Hur ska jag göra? mvh 36xbox2 Har hänt mig samma sak med en kompis jag inte mött på flera år. Jag tog mod till mig och ringde. Men hennes mamma ringer varje gång och hon är med en annan kompis VARJE gång. Så jag sket i henne. Hitta henne på facebook kan du ju med. Om hon inte har facebook finns det inget annat att göra än att ringa. Hehe gå/cykla till henne? ;) Jamen, då kanske han kommer i fel tillfälle, t.ex fest, med kompis, gäster? Fest: Då kan han komma in? Kompis: Skadar inte om dom är 3? Gäster: well, han kan åtminstone hälsa. Så jag ser inga större problem. Det kanske är t. ex en släktfest och då kan han ju inte komma in. hur vet du det, han kanske är med i släkten OnT: börja snacka på msn, det är oftast lättare Citera
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Skrivet 22 Oktober 2010 Vad fan har hon i ansiktet? Men en släktträff kan la inte hindra han att få prata med som fucking vän?! Gissa tre gånger ? :_ OnT; Tja du, plocka upp närmsta telefon o ring! ChockladSocker Mjöl ONT: Löst ditt problem eller? Citera
CHORDAZBA Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Skrivet 22 Oktober 2010 Vad fan har hon i ansiktet? Men en släktträff kan la inte hindra han att få prata med som fucking vän?! Gissa tre gånger ? :_ OnT; Tja du, plocka upp närmsta telefon o ring! ChockladSocker Mjöl ONT: Löst ditt problem eller? Det är sperma.. du vet, sagge.. kuksaft? Citera
Kira1 Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Skrivet 23 Oktober 2010 Det är väll bara att ringa eller gå ditt vad är det med att det är en släktfest det ända som kan hända är att hon säger jag kan inte va med dig just nu har främmande kanske kan va med dig sen eller nån annan dag det är ju inte så att du kan få skäll eller nåt bara för det Citera
Rammus Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Skrivet 24 Oktober 2010 Vad fan har hon i ansiktet? Men en släktträff kan la inte hindra han att få prata med som fucking vän?! Gissa tre gånger ? :_ OnT; Tja du, plocka upp närmsta telefon o ring! Chocklad Socker Mjöl ONT: Löst ditt problem eller? Det är sperma.. du vet, sagge.. kuksaft? Okej, tack för informationen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.