SNUFFINATOR Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 (redigerat) När jag springer i css så 'hackar' min gubbe fram, störandeeeeee. Fix? [EDIT] Slipper inte heller in på steam's 'community' eller news, men fortfarande 1.7m users online. Bara jag som inte slipper in? :( Redigerat 11 Oktober 2010 av Snuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Rensa din cache. Funkade för mig, det slutade lagga och jag kommer inte heller in på Steam :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Testa att fixa dina "rates" in-game kan förbättra lagget, och du kan även avaktivera "Steam IN-Game use". Funkar detta icke? Testa med en ominstallation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Kan ju vara ditt internet som krånglar. Testa att köra utan brandvägg och inga onödiga program på såsom msn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Prova uppdatera drivrutinerna för ditt grafikkort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 20 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2010 Testa med CCleaner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Testa sänka dina grafik inställningar ingame. Om inte det funkar eller något av det som skrev ovan funkar. Rensa datorn helt, och spara allt viktigt på en USB. Lagget kan även bro på att du har fått virus :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg