Hayna Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Hej Steam får ingen anslutning samma med en kompis och en till kompis till mig :( Vad har hänt? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 samma problem här! står "INGEN ANSLUTNING" Längst ner och när jag ska starta TF2 står det att de inte kunde synkronisera med steam clouds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Samma sak för mig. Är väll något med Steams servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Jag och mina kompisar har samma problem :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Vad heter ni på Steam? Kolla här. http://forums.steampowered.com/forums/announcement.php?f=17 Där svarade Admin att det kommer vara stängt till klockan 20:00 i kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Vad heter ni på Steam?Varför vill du veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 För er som missade så stod det i news för ett par dagar sedan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Skulle gissa på att dom uppdaterar servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Aja, det är iaf över nu så båda trådarna kan ju låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zandzor Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 De är uppe nu! verkar så iallafall Bara logga in o tuta och köra på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Palla att du är dum och inte läser "News". Det är uppe nu, var även nere tidigare idag (för er som är intresserad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.