FreakyStyley Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tror du dom har skapat det i nåt program som kostar Berätta var du vill att gubben ska vara på bilden så gör jag det så att vi kan gå vidare från denna diskussion. Varför hjälpa honom? Han ska ju fan inte få hjälp med allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tror du dom har skapat det i nåt program som kostar Berätta var du vill att gubben ska vara på bilden så gör jag det så att vi kan gå vidare från denna diskussion. Jag har redan lagt bilden där den ska vara jag undrar bara vilka program man ska ha för att göra riktigt avancerade bilder vill kunna det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Tror du dom har skapat det i nåt program som kostar Berätta var du vill att gubben ska vara på bilden så gör jag det så att vi kan gå vidare från denna diskussion. Jag har redan lagt bilden där den ska vara jag undrar bara vilka program man ska ha för att göra riktigt avancerade bilder vill kunna det själv photoshop ska du använda för att göra "riktigt avancerade bilder". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Kostar det programet nåt och måste man typ fota det man ska göra en bild av eller några såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 det "fulla" programmet kostar (mycket). men det finns photoshop portable som funkar nästan lika bra. Du kan ju välja själv om du vill leta upp nått på typ google eller hitta något du tar kort på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Är photoshop gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Är photoshop gratisMEN NEJ, vad fattar du inte? ps portable kostar dock inte, men vill du ha "riktiga" får du lägga ut några tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Är photoshop gratisMEN NEJ, vad fattar du inte? ps portable kostar dock inte, men vill du ha "riktiga" får du lägga ut några tusen. Miljarder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 14 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Men när jag söker på ps portable får jag bara fram saker om psp portable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 (redigerat) Är photoshop gratisEfter detta inlägg slutar du att fråga. Du vill göra avancerade bilder? Svar: Använd Photshop, kolla på YouTube så ser du vad man kan göra med detta program. Är Photshop gratis? Svar: Nej, 30 dagar finns och testa. (Trail) Finns det andra program som är gratis? Svar: Ja GIMP är ett gratis och bra program, ladda ner det och börja. Jag kan inte få in bilden? Svar: Förvänta dig inte att du blir expert efter första användningen, följs "TUTS" på YouTube och lär dig med tiden. ------------------------------------------------------------------- Redigerat 15 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.