Hoppa till innehåll

Headset Problem

Kevve

Rekommendera inlägg

Jo, när jag skulle kolla på en video på youtube nyss så sprakade det till lite i mitt headset och en av lurarna slutade att fungera. Jag trodde ju direkt att balansen hade råkat bli ändrad på, men så verkade inte vara fallet. Det verkar heller inte som om datorn kan märka av att jag har headsetet ikopplat eftersom den lilla ringen är grå, ändå får jag ljud i ena luren. När jag testar att använda provlyssningsverktyget kan jag höra väldigt lite ljud ifrån den luren som inte funkar, men det är inte mycket alls. Så lite så att man knappt kan höra var det kommer ifrån. Iallafall, är det något problem med datorn i sig eller är det headsetet? Har ingen möjlighet att testa det på en annan dator. Är det bara att köpa ett nytt eller?

Och om jag måste köpa nytt, finns det något för runt 400kr som sitter bra på öronen, dvs gör inte ont efter långt användande, helt ska dom inte ligga på öronen alls utan runt om, och ljudet ska isoleras bra och bas är ju alltid ett plus.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=892 - Funderar på dessa. Dom ser stora och sköna ut, och ljudet verkar vara bra enligt recensionerna.

Redigerat av Critical
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...