Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Svenska folket blir förvånade över hur Ghana spelar så bra på sista tiden men blir förvånade hur Sverige förlorar mot en klassisk nationslag som Holland då man alltid förlorar mot dem. Hur kan man inte spela bra med spelare som Essien i laget :) Iofs var han inte med i VM men ändå... Hehe sant. Gillar inte fotboll men hoppas holland vinner.Holland<3 Bara för drogerna! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 Bara för drogerna! ;) nej? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2010 nej? :P Hah, trodde det!:d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Riktig skit match om jag får säga det själv asså hur fan kan ola toivonen bränna ett jätteläge när han lobbar bollen över målvakten eller När vi kastar ett inkast till en holländs spelare rent patetiskt där gjorde vi bort oss så det skrek om det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrapeFruit Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Riktig skit match om jag får säga det själv asså hur fan kan ola toivonen bränna ett jätteläge när han lobbar bollen över målvakten eller När vi kastar ett inkast till en holländs spelare rent patetiskt där gjorde vi bort oss så det skrek om det <_<Jo visst, men alla tabbar sig någon gång. Inkastet var kanske lite för mycket. :) Btw, svarade lite sent. (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Riktig skit match om jag får säga det själv asså hur fan kan ola toivonen bränna ett jätteläge när han lobbar bollen över målvakten eller När vi kastar ett inkast till en holländs spelare rent patetiskt där gjorde vi bort oss så det skrek om det <_<Jo visst, men alla tabbar sig någon gång. Inkastet var kanske lite för mycket. :) Btw, svarade lite sent. (A) ja Men alltså Jag sitter där hemma med pappa och min lillebror och när jag ser att ola toivonen lobbar bollen över målvakten tror ju jag att det ska bli mål :( men icke bollen går utanför Jag tycker dock att toivonen borde först lobbat bollen sen sprungit ikapp den :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.