Gäst Frooz Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 vi har en som är lärar kandidat vi har svär förbud och han svär och säger att barnen är sjuka i huvet och skriker åt en fast vi bruka säga åhh det luktar urban här när han går ( han heter det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Vår klass har en sträng lärare som är på textilslöjden. Det minsta man gör fel och hon får ett anfall. Som tur är så har jag träslöjd nu. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 vår syslöjdslärare är också sträng förut fick hon hatbrev på sin kated Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Haha.. ps2_boy sånt kan man få en prick av polisen av om det finns några hot i brevet ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 alla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_< om mina kompisar sitter o pratar i klassrummet så är det mig han säger åt! och om jag typ löser ett SVÅRT tal så säger han bara "varför tog det så lång tid för dig" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 alla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_< om mina kompisar sitter o pratar i klassrummet så är det mig han säger åt! och om jag typ löser ett SVÅRT tal så säger han bara "varför tog det så lång tid för dig" :( Det där är inte att vara sträng.. Det där är att vara Ond! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Som vikarie i träslöjden hade vi en gång en riktig j#vla idiot till lärare. Så fort som vi inte gjorde nåt i exakt samma ögonblick som hon ville så kallade hon oss egotrippad klass. Inte konstigt att hon är röd i fejan hela tiden (hon är det alltså)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst gohan Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag har en slöjdlärare som är kanske lite sträng och mycket ond han säger att man inte får göra låssas pennor för att det är mord vapen. och om man inte gör tillräckligt fina saker blir han förbannad och säger elaka saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Omega asså hon fick det !.. alla hatar hon typ förutom vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (Kanji @ 14/05-2004 11:11:45) alla våra lärare e stränga..jag blir behandlad som en idiot <_< om mina kompisar sitter o pratar i klassrummet så är det mig han säger åt! och om jag typ löser ett SVÅRT tal så säger han bara "varför tog det så lång tid för dig" :( Det där är inte att vara sträng.. Det där är att vara Ond! :D ja det har du rätt i :lol: våran slöjd rärare fiser på lektionerna <_< sen sägar han bara "jag klämde en fjärt, ärtsoppan måste ut" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Vi har 2 st En heter Helena och skriker hela tiden. den andra,musikläraren,Han e helt knäpp :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 som tur är så har jag inga stärnga ir onda lärare :rolleyes: ena läraren är lite strängare men han e jätte schyst! :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.