hans Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Snälla hjälp mig vad tycker ni ska jag köpa halo reach som alla andra (jag är ett halo fan) eller ska jag vänta och köpa fable 3 jag tyckte de andra var super roliga och jag har båda (jag är ett fable fan) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Jag skulle välja Halo Reach, för att jag tycker dom är roligare. Vi kan inte direkt bestämma vilket spel du ska välja men jag tycker bara Reach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Jag tycker att du ska vänta på Fable 3. Halo Reach är väldigt likt Halo 3 så om du har trean så tycker jag att du kan skita i Reach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Är man ett inbitet Halo-fan så är det ganska stor skillnad på Halo 3 och Reach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Två helt olika spel ju, men personligen skulle jag valt Fable 3. Tycker Halo är stelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Fable Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Jag har ALLA halo spel :D Halo 1 till vanligt xbox men det är nedladdat då men ändå och hade halo custom edition :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) Jag tycker du ska köpa Call of duty Black Ops ist ;) Redigerat 16 Oktober 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 23 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Jag har bestämt mig önska mig fable 3 i julklapp och halo reach köper jag när det har blivit lite billigare. :) Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Jag har bestämt mig önska mig fable 3 i julklapp och halo reach köper jag när det har blivit lite billigare. :) Tack för hjälpen Bra val! Fast halo reach e rätt billigt nu endå ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Inte konstigt att priset sjunker... I nuläget har MW2 mer spelare än Reach, varav flera gått över från det sistnämnda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Antagligen för att Halo Reach inte erbjöd någonting nytt, förutom typ kung fu, nya banor och en ny campaign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.