Superfrans Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan? Tack på förhand! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 (redigerat) har du kommit till slottet på w8? jag trodde det var slut där men det finns mer.om det är nintendo ds. Redigerat 20 Oktober 2010 av mrx0050 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Klara bana 8-6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan? Tack på förhand! :D Är det New Super Mario Bros Wii du menar? I så fall ska du hitta en hemlig utgång i bana 8-2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiiboobooboo Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 svar för att komma till 8-7 Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan. Wiiboobooboo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 svar för att komma till 8-7 Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan. Wiiboobooboo nej, man behöver bara ta fuskvägen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LHCcheater Skrivet 23 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan? Tack på förhand! :D Du letar upp den hemliga flaggan på 8-2.. OBS! Du kan kolla hur du kommer dit i det röda slottet i värld 1. Och kommer det upp några stenar ur lavan sen har du banan :D Hej! Du tar den hemliga flaggan i 8-2 OBS! Du kan se videon i det röda slottet på w1. Sen dyker det bara upp några stenar ur lavan sen har du banan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.DS eller WiiTror det är DS eftersom det till Wii heter, ja just det, New Super Mario Bros. Wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg