Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?

Tack på förhand! :D

Skrivet

Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?

Är det New Super Mario Bros Wii du menar? I så fall ska du hitta en hemlig utgång i bana 8-2.
  • 1 månad senare...
  • 9 månader senare...
Skrivet

Du letar upp den hemliga flaggan på 8-2.. OBS! Du kan kolla hur du kommer dit i det röda slottet i värld 1. Och kommer det upp några stenar ur lavan sen har du banan :D

Hej! Du tar den hemliga flaggan i 8-2 OBS! Du kan se videon i det röda slottet på w1. Sen dyker det bara upp några stenar ur lavan sen har du banan :D

Skrivet

Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.

DS eller Wii

Tror det är DS eftersom det till Wii heter, ja just det, New Super Mario Bros. Wii

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...