5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Är det bara för mig fuska.se är segt och har varit det hela dagen, men just nu tar det priset? Verkar som att den nya servern inte klarar av detta heller :P. Fått även en massa error 500 eller vad dom nu än heter.. Är det bara jag som har problemet? Om inte, är detta något admin kan lösa eller kommer det vara såhär tills det förbättras "automatiskt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigzag Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 (redigerat) Ja, precis. Och det går inte heller att ändra något i profilen. Och ibland står det att jag inte är inloggad fast jag är det. Redigerat 17 Oktober 2010 av Izzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Är det bara för mig fuska.se är segt och har varit det hela dagen, men just nu tar det priset? Verkar som att den nya servern inte klarar av detta heller :P. Fått även en massa error 500 eller vad dom nu än heter.. Är det bara jag som har problemet? Om inte, är detta något admin kan lösa eller kommer det vara såhär tills det förbättras "automatiskt" Får samma skit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Ja, precis. Och det går inte heller att ändra något i profilen. Och ibland står det att jag inte är inloggad fast jag är det. Jaså, måste du logga in sen igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigzag Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Det kommer fram de rutorna där man skriver användarnamn och lösen, men det står ändå att jag är inloggad :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Jag har inga problem med fuska. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 (redigerat) Har båda de här problemen: Är det bara för mig fuska.se är segt och har varit det hela dagen, men just nu tar det priset? Verkar som att den nya servern inte klarar av detta heller :P. Fått även en massa error 500 eller vad dom nu än heter.. Är det bara jag som har problemet? Om inte, är detta något admin kan lösa eller kommer det vara såhär tills det förbättras "automatiskt" Ja, precis. Och det går inte heller att ändra något i profilen. Och ibland står det att jag inte är inloggad fast jag är det. Redigerat 17 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Jag har inga problem med fuska. :wacko: Tycker du inte att det går extra segt eller så då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 (redigerat) Fuska har varit segt sedan igår kväll. Får också massor med 500 error sidor. .... Dina inlägg verkar också bli ovanligt långa? xD Redigerat 17 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Detta berodde på en bugg som gjorde att databasen gick långsamt. Nu skall felen vara fixade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Ja, sidan är snabb nu igen, har inte fått någon error igen heller :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.