Hoppa till innehåll

Fuska.se Segt?

Rekommendera inlägg

Är det bara för mig fuska.se är segt och har varit det hela dagen, men just nu tar det priset?

Verkar som att den nya servern inte klarar av detta heller :P. Fått även en massa error 500 eller vad dom nu än heter..

Är det bara jag som har problemet?

Om inte, är detta något admin kan lösa eller kommer det vara såhär tills det förbättras "automatiskt"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara för mig fuska.se är segt och har varit det hela dagen, men just nu tar det priset?

Verkar som att den nya servern inte klarar av detta heller :P. Fått även en massa error 500 eller vad dom nu än heter..

Om inte, är detta något admin kan lösa eller kommer det vara såhär tills det förbättras "automatiskt"

Får samma skit :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har båda de här problemen:

Ja, precis. Och det går inte heller att ändra något i profilen. Och ibland står det att jag inte är inloggad fast jag är det.
Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuska har varit segt sedan igår kväll.

Får också massor med 500 error sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...