Gäst Dreamhacker Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 (redigerat) Vilket är bäst? I7 eller AMD X6? nej men AMD X6 Redigerat 22 Oktober 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 (redigerat) lite dyrare dock värt det, (om du tänkte ta första paketet annars så vet jag inte din budget) alternativt att du kör med ett http://www.inet.se/artikel/5408922/gigabyt...0mb-inkl-mafia2 istället för 2 460 i sli edit; ah såg att du hade dvd då äre la bara att skita i den från mitt paket Redigerat 19 Oktober 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Vilket är bäst? I7 eller AMD X6? Din mamma är bra i sängen. nej men AMD X6 Du är helt ute och cyklar, I7 slår AMD X6 i hästlängder då det är mer optimerat för spelen som finns idag.X6 kan dras till nytta för spel som Bad Company 2 kanske, då Frostbite motorn bygger på höga processor krafter då det är en konsolmotor och konsoler är utrustade med kraftiga processorer och inte grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Vilket är bäst? I7 eller AMD X6? Din mamma är bra i sängen. nej men AMD X6 Du är helt ute och cyklar, I7 slår AMD X6 i hästlängder då det är mer optimerat för spelen som finns idag.X6 kan dras till nytta för spel som Bad Company 2 kanske, då Frostbite motorn bygger på höga processor krafter då det är en konsolmotor och konsoler är utrustade med kraftiga processorer och inte grafikkort. Undrar bara när pojken ska förstå att i7 är bättre. Han är 12, THIHIHIHIH. Redigerat 21 Oktober 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Man har ju sett att även i5 slagit X6 i några tester på en del spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Man har ju sett att även i5 slagit X6 i några tester på en del spel. mulle meck kan ju faktist funka lika bra/bättre på en celeron cpu som på en i7a Redigerat 24 Oktober 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Man har ju sett att även i5 slagit X6 i några tester på en del spel.Har även i5, skit nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 jag är inte 12 ZnK?. Jag är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 jag är inte 12 ZnK?. Jag är 14.Haha nu börjar det roliga, hur seriös tror du jag var?Tycker du låter som du är ganska liten dock, det vet du själv om! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 13 år är jag* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 jag är inte 12 ZnK?. Jag är 14. 13 år är jag*Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 13 år är jag*Dock så beter du dig som en handikappad 9-åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.