Chagi Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Det funkar inte :( Dvs, den säger att min ansökan är registrerad, men jag hamnar inte på listan över folk som har ansökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Testade, jag får samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Samma här, jag vet folk som har ansökt till ADAF, men jag kan inte godkänna/neka dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 Kollar upp det ikväll. Om någon vill så får ni gärna beskriva detaljerat och mejla till [email protected] vad ni gör och vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 (redigerat) Kollar upp det ikväll. Om någon vill så får ni gärna beskriva detaljerat och mejla till [email protected] vad ni gör och vad som händer. Kan du kolla upp detta problemet också?: http://www.fuska.se/forum/Kan_Ej_Flytta_In...et-t148924.html Edit - problemet om att jag inte kan flytta inlägg, var nog mitt fel. Verkar som att jag gjorde något fel :/. Redigerat 21 Oktober 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.