Sykeltjuv Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 bara lite irriterande skit frost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Gillar inte snö egentligen, vill ha sol och bada. Men har sovit 3 timmar på 2 dagar, helt körd och har fan ingen känsel eller något. Man tappar verkligen känslan och sådant, det är som att vara packad fast du blir aldrig bättre (om du inte sover). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Det snöade hos mig också. JAG HATAR SNÖ! JAG HATAR KYLA! JAG HATAR VINTER! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Ingen snö här, än! Jävligt mycket frost bara.. Fan, jag längtar till i sommar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 I torsdags snöade det sönder här utanför Varberg/Halland. Detta var den 20:e alltså. Det kom 4 cm på typ... en halvtimme. Sen steg graderna till +1 och allt regnade bort dubbelt så snabbt. Förra vintern hade vi typ en meter här, och i år ska det bli den värsta vintern på 1000 år sägs det. Ve och fasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 I torsdags snöade det sönder här utanför Varberg/Halland. Detta var den 20:e alltså. Det kom 4 cm på typ... en halvtimme. Sen steg graderna till +1 och allt regnade bort dubbelt så snabbt. Förra vintern hade vi typ en meter här, och i år ska det bli den värsta vintern på 1000 år sägs det. Ve och fasa.:o Fan grabbar nu slutar vi klaga på snö och har ett krig senare i vinter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yero Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Lite frost som tinar på dagen av all sol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Lite frost som tinar på dagen av all sol :)Vi har ingen snö men skitkallt. frosten som blir i skuggan ligger kvar hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Hata snö. Hata vinter. Älska jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Hos mig är det lite lite snö kvar B) fan va jag längtar till snön kommer Skoter in my Heart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Hata snö. Hata vinter. Älska jul.Hata allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 ju mer snö desto bättre och det får gärna komma fortare för då kan man ju ta fram den gamla skotern :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.