w4nkarN Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Yo, ska köpa en ny mobil snart, undrar om ni vet någon bra? Ska vara android/smartphone (Vad nu skillnaden är), ska kosta under 4000kr, gärna bra för surfing/Musik. Edit: Utan abonnemang Redigerat 23 Oktober 2010 av NoXEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Själv har jag en LG GT540, den gick på bara artonhundra och är kompatibel med Spotify. Verkligen att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Gör dig själv en tjänst och köp inte LG eller Samsung. Sämre skit får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jaså? Kan du motivera? Har du testat t ex den mobil jag nämnde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Funderar på HTC Wildfire, Legend eller Experia x10/mini pro Redigerat 22 Oktober 2010 av NoXEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 köp en HTC wildfire, jag orkar inte motivera varför, men om jag säger såhär, du kan inte få än bättre mobil för dom pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 HTC Wildfire! Annars, spara lite och köp en Desire. Är ungefär som en uppgraderad Wildfire, och efter ett tag så kommer du ångra att du inte sparade lite till och köpte en Desire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Gör dig själv en tjänst och köp inte LG eller Samsung. Sämre skit får man leta efter.Bara det att Samsung har kanske den snabbaste processorn i mobilmarknaden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 HTC Wildfire! Annars, spara lite och köp en Desire. Är ungefär som en uppgraderad Wildfire, och efter ett tag så kommer du ångra att du inte sparade lite till och köpte en Desire. Farsan betalar ;> Använder min systers gamla just nu så. Vad kostar den Desire btw? Är för lat för att kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 4200kr utan abonnemang. Annars kommer ju Desire HD snart, den ligger dock på ca 5k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Gör dig själv en tjänst och köp inte LG eller Samsung. Sämre skit får man leta efter.Bara det att Samsung har kanske den snabbaste processorn i mobilmarknaden nu. Jo, fast allt annat på dem är skit. Desire har ju snapdragon processor också, drag i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Säger du bara för att iPhone och HTC's har blivit statusmobiler i din p12 skola. Gör er en tjänst och köp mobiler efter vad som passar er, inte vad andra människor har. Kolla bara på Windows Phone 7 operativsystemet som soppar gatan ifrån iOS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.