Hoppa till innehåll

Bra Andriod Mobil?

w4nkarN

Rekommendera inlägg

Säger du bara för att iPhone och HTC's har blivit statusmobiler i din p12 skola.

Gör er en tjänst och köp mobiler efter vad som passar er, inte vad andra människor har.

Kolla bara på Windows Phone 7 operativsystemet som soppar gatan ifrån iOS.

Jag är den enda i vår klass som har en HTC, och endast 1 har en iPhone.

Det finns en anledning att mobiler hamnar på topplistorna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag säger är, i Sverige så föredrar folk inte Samsung för många har inte kunskap om dem telefonerna och vad android ens är. Dem flesta som söker mobiler för status idag vet inte ens vad iPhone har för OS och HTC, de tror liksom Android är benämningen på HTC.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag säger är, i Sverige så föredrar folk inte Samsung för många har inte kunskap om dem telefonerna och vad android ens är. Dem flesta som söker mobiler för status idag vet inte ens vad iPhone har för OS och HTC, de tror liksom Android är benämningen på HTC.

Det är synd!

OnT: Vill du köpa en lite billigare, HTC Wildfire, lite dyrare HTC Desire eller vänta på Desire Z/HD. Vill du bestämt inte ha HTC så kan du ju köpa en Galaxy S eller kanske en Acer Stream.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är synd!

OnT: Vill du köpa en lite billigare, HTC Wildfire, lite dyrare HTC Desire eller vänta på Desire Z/HD. Vill du bestämt inte ha HTC så kan du ju köpa en Galaxy S eller kanske en Acer Stream.

Kvittar märke, men kostar inte Galaxy S typ 4-5k utan abonnemang?

Redigerat av NoXEEE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm inte visste jag att HTC var någon statusmobil när jag köpte den. Den såg robust ut så jag bestämde mig för att välja den och det är ett val jag inte har ångrat. Det är en mobil som jag är väldigt nöjd med.

Hade en Sony Ericsson och redan ett litet tag så började jag få problem med den så jag skickade in den på reparation. Fick vänta 3 veckor för att få tillbaka den. När jag väl får tillbaks min mobil så har dom inte ens fixat problemet... Skickade in den för samma problem men ack nej, problemet fanns fortfarande kvar.

Sen så har jag inte sett någon annan än det bara är jag som har en HTC Desire på min skola. Har däremot sett många med iPhone.

Redigerat av Progressive
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...