Ultrafuskaren Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) jag tror ingen i fuska kan göra något åt dethär... Redigerat 22 Oktober 2010 av Batteryz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :( Bonus RoundAn email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character. Redigerat 22 Oktober 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 22 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 OK..Tack PPP, men hur gör jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 (redigerat) :_ Du måste ha mail-adressen (<--var trött) du aktiverade det med. Redigerat 23 Oktober 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 :_ Du måste ha MAIL-ADRESSEN du aktiverade det med. Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :( Bonus RoundAn email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 (redigerat) OK..Tack PPP, men hur gör jag detta?Med andra ord, det är kört för dig om du inte har mail-adressen du använde när du registerade dig. Redigerat 24 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 25 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 FFFFAAAANNN OCHSÅ!!!!!!!!!!!! DET E KKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRT!!! DOOOOOOMMMMMM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 FFFFAAAANNN OCHSÅ!!!!!!!!!!!! DET E KKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRT!!! DOOOOOOMMMMMM! Tare lungt, bara göra nytt account Men riktig mail-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Jag kunde chatta "fritt" med detta acc jag behövde inte någon förälder som aktiverade chatt funktionen. Det är högst sällsynt nu på Roblox att man har "fri" chatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Jag kunde chatta "fritt" med detta acc jag behövde inte någon förälder som aktiverade chatt funktionen. Det är högst sällsynt nu på Roblox att man har "fri" chatt fan, det var de inte när jag reggade mig, fast de var typ nått åt sen Men BTW, skriv in din mail på föräldrarnas mail, det gjorde jag tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 30 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Försökt med mina pärons mail men det står att jag behöver den e-mail som jag regade med för att få ett nytt jävla lösenordsfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.