Teozac Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 (redigerat) Har ingen jävla aning om det redan finns en sån här tråd men orkar inte leta, trött... Posta din bästa natthumor! Redigerat 24 Oktober 2010 av Hypnotoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 (redigerat) En tjej gick till Gamestop och skulle köpa Grand Theft Auto San Andreas, men hon hade glömt vad det hette. Så hon skulle förklara: "Man är en neger som går runt och slår ner folk och ligger med horer." Då sa han som jobbade där: "Då skulle jag kunna rekommendera Tiger Woods PGA Tour 11." EDIT: Bara kul om man är trött antar jag. Redigerat 24 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 En tjej gick till Gamestop och skulle köpa Grand Theft Auto San Andreas, men hon hade glömt vad det hette. Så hon skulle förklara: "Man är en neger som går runt och slår ner folk och ligger med horer." Då sa han som jobbade där: "Då skulle jag kunna rekommendera Tiger Woods PGA Tour 11." EDIT: Bara kul om man är trött antar jag. Aa, det var det ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 En tjej gick till Gamestop och skulle köpa Grand Theft Auto San Andreas, men hon hade glömt vad det hette. Så hon skulle förklara: "Man är en neger som går runt och slår ner folk och ligger med horer." Då sa han som jobbade där: "Då skulle jag kunna rekommendera Tiger Woods PGA Tour 11." EDIT: Bara kul om man är trött antar jag. Haha. :D Nu hade jag velat ha en "gilla-knapp".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fhy Skrivet 29 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2010 En tjej gick till Gamestop och skulle köpa Grand Theft Auto San Andreas, men hon hade glömt vad det hette. Så hon skulle förklara: "Man är en neger som går runt och slår ner folk och ligger med horer." Då sa han som jobbade där: "Då skulle jag kunna rekommendera Tiger Woods PGA Tour 11." EDIT: Bara kul om man är trött antar jag. Ha ha ganska kult. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Ja 360xbox, det var kuligt. :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Vad är skillnaden på Jesus och en bild på Jesus? Bilden tar bara 1 spik att hänga upp Vad är det för skillnad på en blondin och en mygga? Myggan slutar suga när du slår till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 säg bara nåt udda när jag är trött så skrattar jag(oftast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Salta pinnar med salt är godare än salta pinnar utan salt ;) GURKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Salta pinnar med salt är godare än salta pinnar utan salt ;) GURKA! gurka hahahahaha lol :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 17 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Stubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 22 November 2010 Rapport Dela Skrivet 22 November 2010 (redigerat) Stubbe :D Näst bäst hitils! Redigerat 22 November 2010 av Darksage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.