Stixx Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Någon som vet ifall man kan ta bort en patch och sen lägga in den en liten stund efteråt utan att behöva ladda ner den igen? Anledningen till att jag undrar är för att jag vill spela på en viss server som man tydligen inte får nämna här... Behöver iaf hjälp med det. Vill inte heller ha några kommentarer som "Jävla private server noob" etc för att jag spelar retail också men min gametime är slut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerFred Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Privat servrar suger, joinade du en får du ta dig ur det själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Privat servrar suger, joinade du en får du ta dig ur det självHar du inget svar på min fråga så är det ganska onödigt att du skriver här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Installera om, finns inget annat sätt längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Tror att installera om är det enda sättet. Etersom när patcherna 3.x.x kom ut så gick det inte att skaffa 2.x.x patcher utan att installerna om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg