Hoppa till innehåll

Mac Eller Pc?


Touchmagic
 Dela

Mac eller PC?  

46 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

OOoooohhhhh vad jag gillar kyckling !

 

 

OnT:

 

Jag föredrar PC min kusin har mac och har använt en i skolan tycker inte om den över huvudtaget..... Och har jag för mig rätt går det inte att upgradera en mac?

 

Vet ej om Linux e bättre... Det har varit ett litet misterium för mig:P Skall ta reda på mer om den faktan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja, om man gillar att betala dubbelt så mkt som det är värt för något så ska man ju köpa mac... Men annars är ju Pc ett bättre val...

Tja, om man gillar att betala typ 2000kr mer än vad det är värt kan man ju köra Windows..

Men annars är Linux ett bra val.

 

Sen är det ju jävligt många spel som går att spela i Linux oxå ju...

 

Jadu, alla spel jag har testat har funkat, inkluderat många steamspel + WoW. :(

Så ja, man kan spela på Linux.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, om man gillar att betala dubbelt så mkt som det är värt för något så ska man ju köpa mac... Men annars är ju Pc ett bättre val...

Tja, om man gillar att betala typ 2000kr mer än vad det är värt kan man ju köra Windows..

Men annars är Linux ett bra val.

Sen är det ju jävligt många spel som går att spela i Linux oxå ju...

 

wine ftw

 

Ja, men jävligt lönt att ha en speldator som man inte kan spela på ju :o E ju förfan som att han en stol man inte kan sitta på :o

 

nu fattar jag inte, nästan alla spel kan jag köra i wine, inte med samma inställningar, men det är ingen större skillnad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...