Hoppa till innehåll

Postförskott?

Gäst pong218

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Bror har nu tänk uppgradera sin data med lite nya prylar , men han är under arton och har swedbank. Så då tänkte han beställa genom postförskott. kan vem som helst beställa via det sedan betala vid posten (ica för oss då) för att hämta ut paketet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

man måste visa leg för det, vet inte om man måste vara 18

Det förstår jag , så man kan visa att det är ens paket. Men vad jag verkar har fått info på så är det bara att köra på. Ska testa beställa och se vad som sker. Postar här sen om man kan det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Postförskott ska det inte vara någon åldersgräns på . Det ända det är åldersgräns på är att handla i själva internetbutiken.

Är man under 18 år så ber man ju föräldrarna om tillåtelse först.

När man ska hämta paketet så kan det ju vara bra att ha med en förälder ifall det skulle bli problem. För det räknas ju ändå som ett köp på Postens utlämningsställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara hämta ut personbevis. man kan vara under arton för det. Sen är det bara hämta ut packetet. Dina föräldrar kan betala först, sedan ger du pengarna till dom :)

Redigerat av Yero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara hämta ut personbevis. man kan vara under arton för det. Sen är det bara hämta ut packetet. Dina föräldrar kan betala först, sedan ger du pengarna till dom :)

HAHA OH GUD VAD JAG VISSTE ATT DU VAR DREAMHACKER!

Anledningen var för att du stavade fel på "paketet"! HAHAHAHA :D:D:D:D:D

OnT: Nej, du kan nog ta ut ett paket där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vafan pratar ni om?, vadå? vilka VI?, du och ZnK?. Asså dethär är min fucking första användare! :(

Roligt, när man går in på din profil laddar den en låt från "ss-gaming nånting".

Och det är Dreamhackers (din) sida.

Jaja, ska väl blocka denna fuska.se användare också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå min sida?, jag har inte en jävla sida. Jag lånade dreamhackers hemsida, han laddade upp låtnarna jag ville ha. Ja, jag har pratat med honom. Vad ska du göra åt saken?.

Redigerat av Yero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...