Hoppa till innehåll

Admins Dagbok (på Skoj)


Gäst Yrte
 Dela

Rekommendera inlägg

Yrte säger att det bara är han som får skriva historier.

 

EDIT: Och akta er för att gå off-topic. Tråden kan bli låst, så mitt förslag är att ingen skriver någonting såvida det inte är ytterst nödvändigt.

 

Vadå alltså skyller ni på mig bara för att han fick en varning eller det är inte precis mitt fel men jag skulle känna mig nöjd om denna tråd blir låst för jag blir rasande bara på att läsa den

Det han fick varning för involverar inte dig på något sätt.

 

Är det för denna tråd han blev varnad för eller något helt annat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vadå alltså skyller ni på mig bara för att han fick en varning eller det är inte precis mitt fel men jag skulle känna mig nöjd om denna tråd blir låst för jag blir rasande bara på att läsa den

 

Det han fick varning för involverar inte dig på något sätt.

 

Är det för denna tråd han blev varnad för eller något helt annat

 

Du är trög i huvet (ingen nyhet).

 

Han sa att det INTE var för denna tråd! -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Du går på denna gatan, det skedde ett mord här innan, eftersom du nu går på denna gatan så är det en chans att du är mördaren, du när nu arresterad."

 

Klockrent, faktiskt.

+1. Antar att han syftar på det som hände vid dataintrånget? Alltså att Dave37, WASD och flera andra blev satta under "utredning" utan några bevis.

 

Jaja, ska inte skriva mer nu. Vill inte att tråden ska låsas. :)

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lås tråden snälla den har ingen rätt att vara uppe det är faktiskt inte meningen att denna tråd ska vara kvar bara för att ni tycker den är rolig tänk på dom som tar det hård då som blir ledsna arga har inte dom rätt att säga nåt eller

Awwwww, stackars lilla fable1. :(

 

+1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...