Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Vet nån vilka kläder man ska ha för att verka så skum och mystiskt som helst och hur man ska bete sig jag vet att det är rätt mystiskt att inte prata så ofta och att prata utan att vända sig till den som man pratar med och sen bara gå iväg finns det fler saker och vilka kläder ska man ha och med mystiskt och skumt menar jag typ som den här killen http://media.animevice.com/uploads/0/44/87480-gray_large.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 eh... fin bild....... This is reality. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Men jag sa typ skulle vara tufft i skolan också och jag vill vara lite annorlunda än dom andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Gulligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Vadå gulligt kan ni komma med förslag också och jag menade inte överdrivet eller barnsligt mystiskt som honom jag använde den bilden för att det skulle vara lättare att förstå vad jag mena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Se ut som vanligt, du verkar mystisk och konstig ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 http://shadowwar.files.wordpress.com/2009/08/moron.jpg Vill du att jag ska vara seriös? =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Ja tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Menar du att du vill leka psykfall-emo-agent? Allså.... Man sticker bäst ut i mängden om man är sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Menar du att du vill leka psykfall-emo-agent? Allså.... Man sticker bäst ut i mängden om man är sig själv. Ja men vafan Psykfall-emo-agent e ju fett grymt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Men asså jag vill vara mystisk mot andra elever på skolan jag gillar inte dom då gör jag mig bäst genom att vara så skum mot dom som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Först och främst, lägg till lite kommatecken & punkt, enklare att läsa. För det andra, besök BR-leksaker och\eller andra leksaksbutiker, de brukar ha kostymer som passar ditt ändamål. Speciellt nu när Halloween är på gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg