VAZE Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Vet någon vart jag kan få tag på ett billigt par Converse: All Star? Är sugen på att köpa ett par nya, men de jag hittar i affären kostar 700:- och jag kommer endast få 1000:- nästa vecka (ska även köpa andra kläder). Så vill hitta ett billigt par för typ 600:-. Storlek 43-44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Tvekar starkt på att det finns billigare par någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 ebay.com Kvalitén varierar dock väldigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 27 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2010 Jag minns att en butik sålde dem för 600:- för 3 år sedan. Ska kolla om de fortfarande säljer dem. Annars köper jag de för 700:- kom på hade jag hade lite pengar kvar från sommarjobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Ehm, finns i butiker för typ 500kr, det är bara att leta, jag kan ju fan inte gå runt i stan och kolla upp priset för dig, utan, när du väl ska handla kläder så kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.