Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Tjena! Håller på med ett projektarbete i skolan där jag jobbar om ett speciellt land och ska ta reda på fakta om landet. Jag har även valt ett extraarbete som går ut på att få kontakt med en eller flera personer i landet och fråga dem hur de upplever sitt land, både för- och nackdelar. Men nu är det så att jag inte hittar någon kontaktinfo till någon i landet. Det skall helst vara mail eller msn. Någon som vet var jag kan hitta något/någon? Tacksam för svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Kanske kan vara till hjälp om du säger vilket land det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2010 Glömde det. Panama är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Glömde det. Panama är det.Lycka till, dom vet knappast vad en dator är. =P Har en kompis ifrån finland btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 (redigerat) Glömde det. Panama är det. Lycka till, dom vet knappast vad en dator är. =P Har en kompis ifrån finland btw. Finns faktiskt inte bara fattiga där. ;) Redigerat 31 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Glömde det. Panama är det.Lycka till, dom vet knappast vad en dator är. =P Har en kompis ifrån finland btw. O hai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Allså, irl... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Tjena! Håller på med ett projektarbete i skolan där jag jobbar om ett speciellt land och ska ta reda på fakta om landet. Jag har även valt ett extraarbete som går ut på att få kontakt med en eller flera personer i landet och fråga dem hur de upplever sitt land, både för- och nackdelar. Men nu är det så att jag inte hittar någon kontaktinfo till någon i landet. Det skall helst vara mail eller msn. Någon som vet var jag kan hitta något/någon? Tacksam för svar! :) Gå in på www.omegle.com så kommer du få träffa på en del folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Tjena! Håller på med ett projektarbete i skolan där jag jobbar om ett speciellt land och ska ta reda på fakta om landet. Jag har även valt ett extraarbete som går ut på att få kontakt med en eller flera personer i landet och fråga dem hur de upplever sitt land, både för- och nackdelar. Men nu är det så att jag inte hittar någon kontaktinfo till någon i landet. Det skall helst vara mail eller msn. Någon som vet var jag kan hitta något/någon? Tacksam för svar! :) Gå in på www.omegle.com så kommer du få träffa på en del folk. Haha, hade nästan glömt den sidan. :P Tack för svaret, även om det inte hjälpte särskilt mycket till just det tråden handlade om. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Facebook.Har inte facebook, men är det lätt att hitta folk från just ett land där? Som Panama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Varför just Panama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.