Hoonigan Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Musik och slöjd är dom bästa typ (enligt mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Slöjd, Hemkunskap, Teknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 SO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Hemkunskap, svenska och Elevens val. (EV har jag Jakt & natur.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Matte, fysik och idrott. Verkstadsteknik var rätt kul det med, men det hade vi bara i ettan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 So och No. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 (redigerat) NO och idrott Redigerat 1 November 2010 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Samhällskunskap, Historia, Religion, Biologi och Rättskunskap. Det är bland dem ämnena jag tycker är roliga att höra på vad läraren säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Styrteknik och digitalteknik är rätt najs. Annars är Engelska lite av en favorit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Historia. Det kan vara mycket intressant. Jag har så lätt för matematik så det blir bara långtråkigt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Historia. Det kan vara mycket intressant. Jag har så lätt för matematik så det blir bara långtråkigt. :/ Be om svårare uppgifter, problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 rast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.