💬
Logga in
Fuska.se

Favo Ämne?

67 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Engelska, no offense.

1 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Teoretiskt: Fysik B (speciellt delarna om el, magnetism och induktion)

Praktiskt: Verkstadsteknik, speciellt att svetsa :)

25 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

SO :D

Nivå 0 · Nykomling

Matte skulle jag tro än så länge, inte kommit igång med mina nya kurser än så vet inte riktigt.

28 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Matte, musik och engleska. NO kan var ganska kul om det är ett intressant ämne också.

Nivå 0 · Nykomling

Just nu låter Teknik 1 mest intressant. Har dock inte börjat med en enda kurs än, bara gått igenom betygen.

29 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Mycket nya ekonomiämnen nu i tvåan, ska bli kul och bli introducerad för dem.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

håltimme btw

Håltimmar mitt på dagen suger, men om det är första eller sista lektionen så är det gött ;D.

Men jag vet inte riktigt vad mitt favvoämne är, något som har med dator att göra iaf.

fast det beror på om man kommer på morgonen och har fått reda på att man har håltimma på första lektionen utan att man vetat om det -.-

Nivå 0 · Nykomling

Fysik eller matte, om jag måste välja så väljer jag nog fysik för det är mycket matte, man får lära sig roliga saker och min fysik lärare är sjukt awesome.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

fast det beror på om man kommer på morgonen och har fått reda på att man har håltimma på första lektionen utan att man vetat om det -.-

Gör en Facebook-grupp och tryck in alla klasskamrater. Lite större chans att få reda på det på det hållet om någon i klassen vet. [:
Nivå 0 · Nykomling

Reglerteknik A :)

Nivå 0 · Nykomling

Fysik och psykologi kanske.

Det konstiga med mig är att jag tycker om och är ganska duktig på alla ämnen, utan att riktigt glänsa på något av dem. :o

Nivå 0 · Nykomling

Matte :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fysik och psykologi kanske.

Det konstiga med mig är att jag tycker om och är ganska duktig på alla ämnen, utan att riktigt glänsa på något av dem. :o

Jag är tvärtom, saknas motivation saknas goda betyg.. men högpresterande i det som är skoj.

Har precis börjat med psykologi och det verkar vara askul, har också en kurs i retorik att se fram emot nästa termin.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker allting är jävligt tråkigt egentligen. Men kanske engelska eller svenska eftersom jag är så über-bra ;|

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gör en Facebook-grupp och tryck in alla klasskamrater. Lite större chans att få reda på det på det hållet om någon i klassen vet. [:

Vi hade det, sista veckan i 9:an
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vi hade det, sista veckan i 9:an

Keep doing that then.
1 Sep 2011
Nivå 0 · Nykomling

Matte och PC-Dator :P

7 Sep 2011
Nivå 0 · Nykomling

Gillar alla lektionerna i nya skolan, men jag gillar psykologi och engelska mest.

9 Sep 2011
Nivå 0 · Nykomling

matte och

data

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in