kola_king Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag kan vara kär, eller begynnande kär iallafall. Fast jag har haft seriösa svårigheter att lita på mina egna känslor under en lång tid nu, tror mig vara kär i någon men så snart det börjar bli något av det får jag bara ångest, det är skitjobbigt eftersom jag ändå vet att jag gillar tjejen, åtminstone som kompis. Det är ironiskt, eftersom mina kärleksproblem tidigare alltid har varit att tjejen kanske inte gillar mig. Men jag hoppas att jag faktiskt har känslor nu, och om så är fallet är det ju bara att hoppas att hon också har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bene Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Ja men jag vet inte om hon gillar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Vill inte påstå att jag är kär, men jag har en tjej i min klass som jag tycker om ;) Jag kan vara kär, eller begynnande kär iallafall. Fast jag har haft seriösa svårigheter att lita på mina egna känslor under en lång tid nu, tror mig vara kär i någon men så snart det börjar bli något av det får jag bara ångest, det är skitjobbigt eftersom jag ändå vet att jag gillar tjejen, åtminstone som kompis. Det är ironiskt, eftersom mina kärleksproblem tidigare alltid har varit att tjejen kanske inte gillar mig. Men jag hoppas att jag faktiskt har känslor nu, och om så är fallet är det ju bara att hoppas att hon också har det.säger bara en sak: lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Jag har aldrig varit kär på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Njut av det så länge det varar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Nej, inte just nu, lucky for me :) För det finns inget som är bra i kärlek. Ingenting (Eller att vara älskad är viktigt och älska, men att han en pojkvän är så jävla onödigt...) Varför? För att jag ALDRIG haft en och kommer nog inte få. (inte ens "får jag chans på dig? Jag gör slut"-förhållanden i lågstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Nej, inte just nu, lucky for me :)För det finns inget som är bra i kärlek. Ingenting(Eller att vara älskad är viktigt och älska, men att han en pojkvän är så jävla onödigt...)Varför? För att jag ALDRIG haft en och kommer nog inte få. (inte ens "får jag chans på dig? Jag gör slut"-förhållanden i lågstadiet...Men det kan vara skönt att veta att någon gillar en. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jo, jag är kär. Men senaste tiden har det bara varit ett helvette. =/ Njut av det så länge det varar.Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Nej, inte just nu, lucky for me :)För det finns inget som är bra i kärlek. Ingenting(Eller att vara älskad är viktigt och älska, men att han en pojkvän är så jävla onödigt...)Varför? För att jag ALDRIG haft en och kommer nog inte få. (inte ens "får jag chans på dig? Jag gör slut"-förhållanden i lågstadiet...Bästa sättet att få reda på om någon är kär i en :D Nä men du kommer säkert hitta någon en vacker dag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Bästa sättet att få reda på om någon är kär i en :D Nä men du kommer säkert hitta någon en vacker dag. :DÅh, tack Majvor, fett snällt sagt. Ja, ärligt talat hoppas jag det, för besvarad kärlek är ju härligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Det är jävligt deprimerande att läsa här... Man borde bli glad av att läsa denhär tråden, inte ledsen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Det är jävligt deprimerande att läsa här... Man borde bli glad av att läsa denhär tråden, inte ledsen :PJag antar att många gamers har tur i spel men ej i kärlek :(Som jag, ja e en gamer och de flesta på fuska.se (såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.