speltoken Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Skrivet 30 Oktober 2010 jag undrar en sak. jag har i skivan till MW2 och sedan gick jag in på game library och sedan in på Mw2. då kom det upp olika menyer som Play game Downloads Rate sedan kom install game. vad menas med det? Citera
Satisfaction Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Skrivet 30 Oktober 2010 Du kan lägga över spelet till din hårddisk för att få t.ex snabbare laddningstider i spelet. Själv har jag knappt någon plats kvar så det är inget alternativ för mig nu. Citera
speltoken Skrivet 30 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 30 Oktober 2010 min brorsa har aliens vs predator. så om jag installerar det så kan jag köra utan skiva, eller vad? Citera
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Skrivet 30 Oktober 2010 min brorsa har aliens vs predator. så om jag installerar det så kan jag köra utan skiva, eller vad?Nä, Installera spelet och få snabbare laddningstider och så laggar det mindre sen så låter inte xboxet sen så slits inte Dvd spelaren Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.