Darkfox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Har bara en halo hjälm som jag fick från halo reach :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Left 4 Dead 2 får du avatar Awards :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 (redigerat) Spel med Avatar Awards. 'Splosion Man After Burner Climax Alan Wake Alien Breed 2: Assault Ancients of Ooga Blur Comic Jumper Crackdown 2 Darwinia+ Dead to Rights: Retribution DeathSpank DeathSpank: Thongs of Virtue Destination: Arcade Doom II Duke Nukem: Manhattan Project Earthworm Jim HD Guitar Hero: Warriors of Rock Halo 3: ODST Halo Waypoint Halo: Reach Hydro Thunder Hurricane Lara Croft and the Guardian of Light Lazy Raiders Left 4 Dead 2 Limbo Lips Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers Major League Baseball 2K10 Monday Night Combat Perfect Dark Red Dead Redemption Risk: Factions Scrap Metal Snoopy Flying Ace Sonic Adventure DX: Director's Cut Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 South Park: Let's Go Tower Defense Play! Toy Soldiers Själv har jag fått alla Avatar Awards på L4D2 och LIMBO, sen har jag fått några i Red Dead. Redigerat 31 Oktober 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkfox Skrivet 31 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 okej tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkfox Skrivet 3 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har tyvärr inte live,så om ni vet några awards som jag kan få utan live så är det jätteshysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy4445 Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Kunga kläderna i fable 3. Som är skor byxor och skjorta och kunga krona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Har tyvärr inte live,så om ni vet några awards som jag kan få utan live så är det jätteshysst.Det finns ju typ 1 på Halo reach, och det är Carters helmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.